Klienci flotowi

Wraz z Ford Polska mamy przyjemność ogłosić I edycję programu rabatowego na części eksploatacyjne dla Klientów BSC. Dodatkowy rabat oprócz gwarantowanego 10% zawartego w umowie wynosi 7% – 9%.

Zakres oferty

Program rabatowy obowiązuje do 31 grudnia 2017 r. Szczegóły uzyskacie Państwo w naszym Dziale Obsługi Klientów Flotowych – BSC.

Business Service Club to pakiet produktów i usług posprzedażnych przygotowany specjalnie dla Klientów Flotowych Forda.

Business Service Club zapewnia profesjonalną opiekę serwisową nad firmowymi samochodami. Program BSC, w oparciu o Autoryzowanych Dealerów Forda, gwarantuje szybką pomoc w każdym miejscu Polski.
BSC umożliwia też zoptymalizowanie kosztów użytkowania floty i ustalenie na stałym poziomie kosztów jej serwisowania.

Udział w Programie to pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii Forda. Tym samym BSC gwarantuje bezstresowe użytkowanie floty samochodowej. Business Service Club dotyczy nowych i eksploatowanych samochodów.

Uczestnictwo w programie Business Service Club to szereg korzyści i przywilejów wyłącznie dla członków BSC.

  • Profesjonalna opieka posprzedażna
  • Przewidywalne koszty serwisu
  • Opieka Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym
  • Dedykowane osoby do obsługi Klienta w każdym serwisie BSC
  • Pierwszeństwo w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu
  • Wydłużony czas pracy serwisów (pn.-pt. 07.00-19.00, sob. 08.00-14.00)
  • Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci dealerów BSC
  • Jedna zbiorcza faktura miesięczna z terminem płatności od 14 do 30 dni
  • Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej

Pakiety BSC

W ramach BSC do wyboru są 3 opcje serwisowe. Dzięki temu można łatwiej dopasować program do potrzeb, oczekiwań i możliwości firmy.

  • Pakiet serwisowy Gwarant – ryczałtowa forma rozliczeń w postaci miesięcznej raty
  • Pakiet serwisowy Opieka – usługa rozliczana na podstawie bieżących kosztów opartych na jednolitych założeniach serwisowych w sieci BSC
  • Pakiet serwisowy Twój Wybór – usługa serwisowa rozliczana na podstawie indywidualnie ustalonych zasad między Dealerem a Klientem

Zasady uczestnictwa w programie

Uczestnikiem programu Business Service Club może zostać każdy Klient Flotowy zarejestrowany w bazie danych Ford Polska, który zawarł kontrakt serwisowy z Dealerem Forda uczestniczącym w Programie.

Dowodem uczestnictwa w Programie są Karty Członkowskie, wystawiane przez Ford Polska na pojazdy nowe oraz będące w posiadaniu Klienta (zakupione u polskiego Autoryzowanego Dealera Forda). Więcej informacji można uzyskać na stronie http://www.ford.pl/Serwis/Business_Service_Club 

Kontakt - Program Business Service Club

Tomasz Końsko
Kierownik działu BSC
e-mail: t.konsko@lipski.pl
tel: 694-445-539 lub (22) 49-22-279
faks: (22) 49-22-220

Beata Gorońska
Zastępca kierownika działu BSC
e-mail: b.goronska@lipski.pl
tel. (22) 664-031-165 lub (22) 49-22-278
faks: (22) 49-22-220

Sebastian Dziubak
Koordynator Działu BSC
e-mail: s.dziubak@lipski.pl
tel: (22) 49-22-276

Dane kontaktowe

LIPSKI B.S. Sp.z o.o. Sp.k.
Autoryzowany Dealer
01-163 Warszawa, ul. Jana Ostroroga 20
tel. (22) 49-22-222

pracujemy w godzinach:
pon.-pt. 7.00 – 19.00
sobota 8.00 – 14.00

Holowanie 24h – 604 794 325

Klienci flotowi - formularz kontaktowy

10 + 11 =

Lipski B.S. - Serwis Ford Warszawa